Inlener

Goed luisteren en direct handelen. Dat is het devies van uitzendorganisatie Beterbaan. Want als je als werkgever dringend een adequate oplossing wenst voor een personeelsvraag dan zit je niet op mooie praatjes te wachten. De werkwijze van uitzendorganisatie Beterbaan is gebaseerd op het meestdoeltreffende, maar tevens zo eenvoudige, concept van betrokkenheid en enthousiasme gepaard aan een hoge inzet en een geoliede organisatie.

Vrijwaring voor inlenersaansprakelijkheid 

Beterbaan uitzendbureau is in het bezit van het keurmerk SNA (Stichting Normering Arbeid), NEN4400-1 certificering, het keurmerk van de TUV, VCU gecertificeerd, maandelijkse WKA (Wet Keten Aansprakelijk) van de belastingdienst en KIWA beschikking  beroepsgoederen vervoer.

Daarnaast is Beterbaan een gecertificeerd SBB leerbedrijf. 

Werkzoekenden en werkaanbieders

Vraag het maar na; bij het ene uitzendbureau moet een werkzoekende een afspraak maken en bij de andere komt hij niet binnen omdat hij niet in het bezit is van certificaten of diploma’s. Wat vooral dat laatste betreft, een papiertje meer of minder zegt natuurlijk helemaal niets over de mogelijkheden van iemand. Daar kom je alleen achter als je bereid bent om de mens achter de inschrijver te willen zien. Dan kom je dingen te weten die in het belang van de werkzoekende zijn, maar ook het belang van de werkaanbieder dienen.

Bij Beterbaan staat de mens centraal. Dat is in het kort het antwoord op de vraag waarom het gros van de opdrachtgevers jarenlang blijft vertrouwen op de medewerkers van Beterbaan.

Dienstverlening

De dienstverlening is een essentieel onderdeel van de Beterbaan bedrijfscultuur. Een cultuur waarin oprechte belangstelling, enthousiasme en concrete oplossingen aanbieden de inzet moet zijn. Gelukkig beschikt over Beterbaan over de medewerkers die naast gedegen vakkennis beschikken over de vaardigheden die de werkwijze van Beterbaan uniek maken. Dat is geen kwestie van zeggen, maar veel meer van doen.

Uw personeelsverzekering

U moet er als ondernemer toch niet aan denken, dat u een lucratieve order heeft afgesloten, denkt dat alles van een leien dakje zal gaan, krijgt u te kampen met ziekteverzuim, ontslag of een gebrek aan voldoende gekwalificeerde medewerkers. Dat kan in uw eigen bedrijf zijn maar ook bij een van uw toeleveranciers of het transportbedrijf die u zo dringend de noodzakelijke grondstoffen zou leveren. Zolang wij in onze bedrijfsprocessen afhankelijk zijn van mensen is een zwak moment in de personeelsbezetting desastreus voor elke planning en dus ook het rendement van uw bedrijf. Dan is het goed te weten dat u zich snel, efficiënt en vooral betaalbaar kunt indekken tegen dit soort personele ongemakken. “Beterbaan” Uitzendorganisatie, een organisatie opgezet op basis van praktische kennis en ervaring van het bedrijfsleven, is een allround probleemoplosser op het gebied van personeelsinzet. En als er onverwachts personeelsproblemen om de hoek komen kijken is een vaste relatie met ons uitzendbureau een plezierige verzekering voor een snelle en adequate oplossing. “Beterbaan” is ook buiten kantooruren bereikbaar. Wij beschikken over een eigen wagenpark en kunnen onze uitzendkrachten voorzien van hulpmiddelen en gereedschappen. Daadwerkelijke ondersteuning met het gewenste vakmanschap, voor een dag of desnoods een paar maanden.

Je kunt niet verkopen wat je niet hebt.

Daarmee bedoelt Beterbaan dat je een werkgever niet kunt helpen als je niet beschikt over een ruime keuze kandidaten. Daarom begint de oplossing van elk personeelsvraagstuk bij de inschrijving van een werkzoekende. Beterbaan werkt laagdrempelig en een serieuze werkzoekende heeft dus in principe geen enkele reden om zich geremd te voelen bij een intakegesprek. Dat kan soms wel eens wat meer tijd kosten, maar alleen op die manier kan Beterbaan beschikken over een respectabel gegevensbestand van waaruit direct geput kan worden ten dienste van potentiële werkgevers.

Oplossingen zoeken en gewoon vinden

Wanneer u te weinig mensen heeft of niet het benodigde vakmanschap, is een stuk zekerheid ten aanzien van een snelle oplossing een hele geruststelling. Medewerkers van “Beterbaan” Uitzendorganisatie komen uit alle geledingen van het bedrijfsleven en zijn gewend de juiste mensen voor u te vinden, hoe dan ook en waar dan ook en zijn pas echt tevreden als u dat ook bent. En door een serieuze werving en strenge selectie van onze uitzendkrachten streven wij naar een langdurige relatie met onze (tevreden) klanten.

Dienstverlening zoals het zou moeten zijn

“Echt krijgen wat je hebben wilt is pas echte service”, zei eens een van onze vaste klanten van “Beterbaan onderstreept die gedachte, maar gaat daarin nog een stapje verder; gewoon meer doen dan van je verwacht wordt is een stelling die dagelijks door 'Beterbaan' uitgedragen wordt." Dienstverlening hoort geen doelstelling op zich te zijn. Jezelf verplaatsen in de problematiek van onze klanten is voor goede dienstverlening een vanzelfsprekendheid.

Direct contact, korte communicatielijnen, snelle service, goede oplossingen, een doorzichtige facturering, een landelijk netwerk en vertrouwen in een uitstekende werkwijze. Dat is de methode die wel werkt… Dat is de Beterbaan methode… Dat is onze kracht...